Sometimes I just wanna do it

Det känns bara på förbannat hopplöst ibland. Har ett par kurser att göra klart men det känns inte värt det på något sätt. Jag vet att jag måste göra det och allt det där men lite känns det som att jag återigen lutar mig på det som kanske ska hända till hösten. Som att jag liksom inte måste göra klart det som är nu för jag har ju ändå lärlingsutbildningen till hösten. Kanske. För det vet jag inte ens om det blir något. Det är irriterande. Jag längtar efter att bli klar.
Idag tog jag en promenad till den nya skoaffären. Det var inte värt det. Jag längtar efter ett ställe där man kan köpa snygga, roliga, prisvärda skor men nu finns här bara butiker med pensionärsskor. Inga höga, roliga, festliga utan bara bekväma, tråkiga, uråldriga skor. Men en dag snart ska jag shoppa loss med min bästa vän. Så ska det vara. Jag läntar till den 11e Maj. Just nu drömmer jag mig bort genom att klicka på allt jag vill ha på nätet. Ska inte klicka det hela vägen hem bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0