Lucky, lucky, lucky you

Vissa dagar drömmer man, andra dagar minns man. Idag drömmer jag. Jag drömmer om hur det ska bli. Jag drömmer inte om hur det kunde vara, det är lönlöst. Okej, någonstans grämer jag mig också, men det är inte mitt fel. Så jag kan inget göra. 

Deperate housewives är nu officielt slut, finito. Så jag funderar på hur det kommer gå för fruarna framöver. De är ju som levande människor för oss. Slutet kan väl diskuteras men det hade varit konstigt om det slutade på något annat sätt. That's that.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag vet att denna sommmaren kommer att bli bra. Denna lilla flicka har så mycket att uppskatta. Och imorgon ska hon leka i garderoben. Det är ett roligt ställe! Skattkammare har den blivit kallad idag. Den ska dock fyllas på på fredag. Jag har fått nys om billiga ljusa jeans på Gina som kommer att vara perfekta till sommaren. Dessutom behöver jag ett par som är blåa, inte så mörkt blå som jag redan har för det funkar bara inte på sommaren. Och någonstans drömmer ju vi, alla flickor, om att vara lite faschinistas på fritiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0