Not really the way I planned

Jag orkade inte baka. Jag vet ju att jag aldrig kan få det att se så bra ut som det gör på bilderna. Men någon gång ska jag försöka. Att lusten försvann kan ju bero på att regnet kom. Då blir mina bakverk inte lika fina som på bilderna eftersom det inte skiner någon sol på dem. Ah, en annan dag kanske. 

Ikväll blir det jobb. Nej, i natt blir det jobb mellan 21 och 07. Det blir lite extra klirr i kassan. För där är det knapert just nu. Man skulle ha något värdefullt som man kunde sälja nu. Så livet blev lite roligare. Men en annan dag kanske. 

Det var inte mycket jag hade att säga. Det var inte speciellt intressant heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0