Hold on, don't let go just yet

Här sitter jag och pluggar igen. Det är i stort sett det enda jag gör. Glömmer att äta, dricka, gå ut, duscha och annat som man bör göra med jämna mellanrum. Hur ska jag hinna fylla år på onsdag? Just nu pluggar jag till stort och svårt svenska prov som ska göras imorgon plus att en minst 1500 ord lång inlämning i geografi ska in på fredag. Den boken har jag inte ens öppnat. Nu ska jag koncentrera mig på att hålla mig vid medvetande tills detta sitter som berget i skallen på mig och imorgon, efter provet, tömmer jag den igen och fyller på med geografi. Jag hoppas att jag klarar kurserna. Jag måste klara det, annars har jag ingenting. Paniken kommer och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0