Another day, other thought

Det var sommar, idag försvann den. 

Den sista tiden har jag utsatt mig själv för sånt man inte ska utsätta sig själv för. Sånt som jag inte orkar med egentligen. Det är ganska onödigt, jag vet. Inte nog med att jag stressar och pressar mig själv utan skolan ger mig ångest och panik. Ett par veckor kvar sen ska jag jobba och vara mig själv. 

Det känns som om denna sommaren kommer att bli bra. Oavsett så ska jag göra den bra. Vi ska till Malmö, till Landskrona, till Köpenhamn, till Göteborg på Bruce Springsteen, till Lysekil och sist men inte minst väntar en överraskning. Dagarna mellan alla upplevelser ska jag jobba med ett leende på läpparna. 

Hur hösten blir vet jag inte och jag orkar inte tänka på det. Jag ska vara jag och jag ska vara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0