Today I'm thinking about this

- Imorgon har det gått tre veckor sen de ringde från skolan. Jag vill vet hur det blir nu.
- På fredag åker vi till Ullared. Vad ska jag ha där?
- Hundpromenad i vårregn är helt fantastiskt. Det gör inget att det luktar när vi kommer in.
- Varför är inte livet lite lättare?
- Ska jag köpa den fantastiska blå byxdressen?
- Jag vill ha en ny hallspegel. En som är rak och stor. 
- Jag måste lära mig att knyta skorna med en hand, snacka om partytrick!
- I reklamen för Postkodmiljonären ser Sandra Dalbergs hår lila ut. Inte fint. 
- Hur tar man hand om en lilja?

Så, imorgon ringer jag till skolan. Nu börjar jag skriva en lista. När nästa skur kommer går vi ut igen. Livet ska bli som jag vill. Den blå byxdressen ska bli min. Hallspegel ska diskuteras snarast. På youtube kan man nog lära sig knyta skor. Skit i Sandra Dalberg hår och pipiga röst. Googla lilja helt enkelt.

Det händer ingenting förrän man gör någonting. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0