All I want for christmas

Funderar på julklappar och då märks det att man blivit stor. När jag var liten skrev jag långa önskelistor och det var alltid massa djur, mjuka och levande, leksaker och allt jag någonsin kunde hitta på. Hela pappret var fullt av felstavade ord med bilder som knappast förtydligade det jag ville ha. 
Skillnaden på nu och då: jag funderar bara på vad alla andra ska få, vad alla andra vill ha och vad det står på deras önskelistor nu. Den perfekta julklappen, finns den? Jag hoppas bara att alla blir glada för att vi finns och är tillsammans allihop. Tjocka som smala, långa som korta, röda som blå och gröna som små. 


Och precis när jag konstaterat att jag vill att alla ska vara glada för att vi finns kommer jag på mig själv med att återigen klura på vad jag ska leta upp och slå in till nästa person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0