How do you do it? How do you smile?

Nog för att det var nästan för kallt på Liseberg igår men snacka om att det var mysigt. 

Sist jag var där var det ännu kallare, säkert 10 minusgrader men denna gången kom vi undan på runt noll. Alla ljusen är så fascinerande och förtrollande att man känner sig som ett barn i en saga. Alla små mysiga försäljare, alla julsaker, alla människor och åter, alla lampor!



Isdansen var himla mysig.



Jag ville köpa julgranskulor för miljoner...









Och mängder av små, små lampor.

Jag vill åka dit imorgon igen, och jag vill ha massor av pengar och ett stort hus med plats för flera granar med mängder av kulörta kulor. Jag vill ha jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0