I highly recommend you to shut it

Vi bakade julgodis igår hemma hos min sambos moster. Det var väldigt mysigt och väldigt gott och då kom jag på att det är julafton snart, väldigt snart. Det är okej för jag har alla julklappar klara. Så gott som åtminstone. Fattas en liten men den fixar jag i eftermiddag hoppas jag. 

Dessutom var jag hos mor och far och sprayade lite. Eller ja, ganska mycket. Idag ska jag antagligen spraya lite till eftersom jag nog har kommit på var i huset jag kan vara. 

Och jag ska baka resten av pepparkakorna på min pepparkaksdeg idag. Efter att jag gjort allt annat jag ska göra, som jag inte börjat med än. Men sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mändy, vad glad jag blev nar jag såg att du börjat skriva igen! Jag tycker om din blogg, så om du nångång sitter där och tvivlar så tänk på lilla mig som med spänning väntar på ännu en sida i boken om ditt liv! Visste inte att du pluggat nu under hösten (eller längre?). Pra pra micket pra, du är flink du! Och pysslig. Jag tror du kommer få ett väldigt fint och "hemmagjort" hus när du blir stor! =) Ses när jag kommer hem, kram!

2011-12-21 @ 15:33:01
URL: http://kurtfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0