I'd cut of my arms for you my love

Hoppas verkligen att ingen har missat musikhjälpen?
Jag önskar att jag hade massor av pengar att skänka. Jag skulle bjuda som en galning på auktionerna och köpa något väldigt dyrt för barnens skull, för flickornas skull.

Den där muntliga presentationen var det också. Det får gå lite som det går för jag har ett stort naturkunskapsprov att koncentrera mig på så fort jag har tjatat klart. Men sen är det ju inte mer, sen är det ju klart. 



Blev kär i en klänning igår. Den är sådär lagom söt och lagom rockig. Missade dock auktionen så jag får väl drömma vidare och leta efter något annat som passar över julhelgen!

Nu tar jag cykeln till skolan, för tungt att bära datorn. Och över julhelgen ska jag se på film på tvåan, utan reklam, och massa bra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0