My love for you will never fade

Jag bakade pepparkakor förut och självklart lyckades jag bränna en plåt och ändå satt jag och kollade på den. Antar att det hände på den millisekunden jag skulle ta grytlapparna. Eller någon annan sekund som jag missade. Två plåtar blev ändå bra så jag får väl vara nöjd. 

Imorgon ska jag klä granen och pyssla lite med julklapparna som är kvar. Har ett par stycken att slå in och några inslagna ska bli lite mer personliga. Men först måste jag köpa tejp, måste ha tejp. 

Julklappar som ser ut lite såhär kanske?
(Alla bilder är hittade på google)







Jag älskar det naturliga och därför har jag köpt vitt julklappspapper och rött tygband. 
Det lutar åt att det blir mer pepparkakor imorgon så jag kan göra etiketter av dom, men bara kanske. Problemet då är ju att det ska bli snyggt med kristyren. Kanske, kanske, jag får helt enkelt sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0