Regular day, regular days

Igår satt jag vid symaskinen hela dagen. Lånade mammas och sydde om min för korta sommar klänning till en fantasktisk tub som med all säkerhet kommer bli ett välanvänt sommarplagg. Klippte sönder mer tee's också och tänkte visa hur man enkelt gör en tee mer användbar, en annan dag!

Sen var vi på kalas och det var roligt. Det är alltid mysigt med kalas och folk i alla åldrar. 

Gissa vad? Jag vill ha mer kläder att klippa i och sen vill jag vara mycket bättre på att sy. Och kanske ha lite mer inspiration. Fast det hade jag haft om jag hade haft mer saker att göra saker av. Nog om det.



Resultatet av min "sy-session" kommer nog upp lite pö om pö de kommande dagarna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0