Sing it!

Kan absolut inte naturkunskapen så bra som jag önskar att jag kunde. Tur att jag har ett par timmar till det imorgon. Om jag hinner!

När jag hade min "plugg-paus" förut fick jag ett så kallat ryck, ett större sådant, och klippte sönder en tröja och ett par byxor. Ska även beställa lite nitar och piffa upp en skjorta eller två. Bestämde mig också för att göra min alldeles för korta klänning till bustier/tub. Kanske ska börja sprätta på den redan nu, eller plugga. Jag borde plugga.

Förresten, min kära mor har talat om att skaffa en svets. När den finns ska jag göra Ernst-grejer. Ett par såna här kanske? I olika storlekar. Kan bli en utmaning men vad gör väl det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0