Solen kommer antagligen att slockna om 5 miljoner år.

Tråkigt men sant. Tur att vi inte lever då. Den kommer kanske slockna eller bli en supernova. Men det vet vi inte förrän om 5 miljoner år. 
Har prov i naturkunskapen idag. Känns sådär, jag kan ju läsa in allt och bara proppa huvudet fullt men vissa saker fattar jag inte varför det blir som det blir. Men jag ska se om jag kan få in lite mer ändå och iallafall få godkänt. När jag har gjort provet ska jag verkligen lägga manken till och få ordning på den där uppsatsen. 

Så ser det ut nu. 

I eftermiddag ska jag och min man baka pepparkakor, det ska bli vansinnigt roligt. 

Nu ska jag se vad jag kan göra åt mitt hår, sen prov och sen pepparkaksbak! WOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0