Some things are what they are

En av alla mina fina kusiner var i tidningen idag, det tycker jag är roligt. Om man är duktig får man vara med i tidningen. En gång var jag duktig och skulle varit med i tidningen men då skrevs det fel och jag fick bara vara med i en sån där "tidningen-rättar-ruta" men det är ingen som läser det. Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven.

Har suttit på Tradera igen men inte köpt något. Ville ha en annan klänning, en tröja och ett par glasögon men klänningen glömde jag, tröjan och glasögonen blev lite för dyra för att det skulle kännas som fynd. Bättre lycka på de auktioner jag har siktat in mig på för morgondagen. Då siktar jag på solglasögon, klänning och ett par linnen och hoppas på ett härligt fynd.



Ett litet tips till alla fyndsugna flickor där ute är smycken på Tradera, både mycket kända märken till bra priser och väldigt okända märken till nästan inga priser allt. Detta är bara lite av alla intressanta saker man kan hitta om man kikar en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0