The love grows stonger

Ville bara kika in och säga hej. Vi har haft en fantastisk dag på Frölunda torg som jag varmt rekommenderar alla att prova. Det är inte lika stort som Nordstan men fullt tillräckligt stort, mysigt och fullt av fynd!

Kan hända att jag blir så där kommersiell imorgon och visar vad jag fått tag på eftersom jag är så vansinnigt nöjd. Jag är nöjd för jag har köpt saker som jag är säker på att jag kommer använda. Det finns tillfällen både i vardagen och på fest som tingen passar till.




Nu är jag trött, mycket, mycket trött. Min man spelar fifa och jag hejar och kritiserar spelare, på låtsas. Annat orkar man inte göra. Annat orkar inte jag göra när jag sitter här i min alldeles nya, fina stickade tröja.

Sen skickar jag ett spontant tack till min man för att han är världens bästa sällskap. For real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0