Thing is, nothing is

Det är mycket att göra nu, många ställen att vara på och många man vill träffa och kramas med. Julafton har varit och då hann jag med en och annan kram, likaså på juldagen. Idag var det annandagen och jag har inte orkat räkna dagens kramar. 

Idag var vi och badade och jag insåg hur väldigt längesen det var sen sist. Man badar inte speciellt ofta nu, inte som man gjorde när man var yngre. Sure, man simmar ibland men man leker inte. Men idag lekte vi, oj vad vi lekte. Jag, kusinen, lillebror, mor, far, farmor, två fastrar och deras gubbar har hoppat, kastat bollar och lekt med stora flytande ting. Det var så roligt och när man tänker efter så var det ett ordentligt träningspass - upp på flytsaken, ramla ner, simma och hämta, upp på kanten, försöka stå på, ramla ner, hämta, klänga på, klättra upp på, ramla ner, simma och hämta nästa grej, upp och ner på den ett tag och sen måste man ju retas med de andra också. Och man måste bubbla bubbelpool och bada bastu. 

My final recommendations: Ta en bad-dag med släkten, det är vansinnigt roligt.
(Och glöm inte fikat, det är viktigt. Och gott)




Som så ofta nu för tiden fick jag inte ett enda kort. Antagligen för att allt var blött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0