Whatever you need, even if you don't

Här kommer kläderna jag fyndade igår. Eller frågan är väl om det är så mycket fynd egentligen men det känns så eftersom jag inte köpte allt till fullpris, bara vissa saker.



Höga svarta jeansrea på Gina Tricot, Örhängen i påfågel - billigt på Tradera, Vanlig vit teerea på Cubus, Bra bas-linnenJCs rea, Bästa halsbandetTop Collection på Glitter, EarcuffsGlitter, Tee i skinnGina, Afghan-tee - Monkis roliga rea, Armband (stelt i silver)Glitter, Örn-teeGina, Spetstrosor -Monki, FjäderörhängenTradera-fynd och sist men inte minst, tröjan som heter Amanda som jag var tveksam på tills jag såg att den hette Amanda och då tog jag med den till kassan på Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0