Whenever you need me, wherever you want me

Har massor att göra idag men kom nästan inte upp ur sängen imorse. Allt börjar lida mot sitt slut och denna veckan ska jag spurta järnet sen är jag klar för iår. Eller ja, egentligen ska jag bara spurta till på torsdag. 

De ringde från Campus igen. Jag är faktiskt glad att de ringer titt som tätt, hellre att de ringer för ofta än för lite. Det låter ganska lovande igen men det har jag ju varit med om förut så jag tänker nog inte så mycket på det. Det kommer ju kännas vansinnigt konstigt om det nu kommer igång. Ska jag stå där då? Bara sådär? Nu blev jag nästan nervös. 

Nu är det dags för mig att skriva en liten pp och öva lite så jag kan få högsta betyg på svenskan!


Ingen som har några extra horn liggandes hemma som jag kan få?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Vilken fin blogg du har :)

2011-12-13 @ 14:42:09
URL: http://mylovelyheartisadora.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0