20111102

Idag blir det jobb, det är väldigt skönt. Det blir längre pass än det var tänkt och det är ännu bättre.
Och jag fortsätter rita på mina kläder, det är så roligt! Jag vet bara inte riktigt när jag ska sluta. Det finns så mycket jag vill klämma in och det blir än så länge rätt bra. Dessutom hittade jag massa nya saker jag vill ha på mina kläder men jag vet inte om jag har tillräckligt många linnen och tee's att rita på. Vi får se vad som händer!
Nu blir det en stor kopp kaffe så jag kommer igång och sen ska jag ta tag i det där eviga diskberget. Tråååkigt men det måste göras och det känns så bra efteråt.
Imorgon får jag en dator också, på lån. Det kommer att behövas till skolan. Plus att jag inte vill bråka med min man om vem som ska få plugga vid datorn för vi måste ju plugga båda två. Det blir nog bra när det blir klart!
Ha en bra dag alla stollar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0