20111103

Den här iPhonen är en fantastisk uppfinning, underbar nästan.
Den är bara så vansinngt beroende framkallande. Det går liksom inte att släppa den. Sen kommer vi till det här med iTunes, det är krångligt. Jag skulle behöva gå någon kurs för att lära mig hur man gör och hur man använder hela telefonen.
Eftersom jag fick en lånedator idag har jag äntligen kunnat koppla in teknikprylen i iTunes och fixa allt som ska fixas där. Det är skönt att ha säkerhetskopian på datorn om den skulle krångla igen. Och det är roligt med en egen dator.
Underbara Chivas är här medans den lilla opereras. Det där med operation känns sådär, innerst inne är jag lite rädd men samtidigt litar jag på veterinärerna här. Jag och Chivas har varit ute och gått en riktigt lång promenad, och kall promenad för den delen. Då konstaterade jag att jag saknar skogen.
Säg inget till min man men Chivas ligger bredvid mig i soffan, förlåt!

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

sv: Ja det var ett underbart paket! Kramkram ♥

2011-11-03 @ 14:41:24
URL: http://louisemonica.blogg.se/
Postat av: Fraj

Hahahaha men visst är det så, man bröstar upp sig och tycker att man gjort nåt fantastiskt som gett mat på bordet iallafall den dagen, men de går bara till närmsta ställe som säljer alkoholhaltiga drycker ;)

2011-11-03 @ 18:58:55
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Fraj

HAHAHAHAHAH bästa!! Att jag inte tänkte på det! ;)

2011-11-03 @ 21:14:35
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0