20111107

Första dagen på komvux. Tänkte att det var dags att ta tag i sitt liv och när inte målarutbildningen blev som jag ville så får man väl ta detta som första steg. Det känns ganska bra men det blir mycket att göra. 150 poäng från idag till 21/12 men jag kan om jag vill och nu ger jag mig fan på att jag kan!
Lite motivation till andra också kanske? Det finns alltid något man kan göra för att komma någonstans i livet även om det bara är så lite som att läsa några få poäng. Och sen har jag upptäckt att det finns massa kurser man kan läsa på distans, jag kan till exempel läsa allt från geografi och riktigt svår matte till japanska, JAPANSKA liksom?!
Nu ska jag plugga lite och, hör och häpna, det är rätt skoj! Än så länge.
Ha det nu helt fantastiskt alla där ute och sikta mot sjärnorna!
(Märks det att jag är lite glad?)

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vilken fin blogg du har, verkligen :) ! Är allt bra med dig idag :) ?



Kram Bea

2011-11-08 @ 10:07:47
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0