20111111 eller 111111

Skulle inte jorden gå under idag? Eller var det nåt annar hemskt som skulle hända?
Jag har då inte märkt något alls men jag kan ju ha missat något i dimman. Det var rätt jobbigt att köra till jobbet imorse och lika jobbigt att köra hem efter besöket hos mor och far. Men nu är jag hemma hel och har ätit vansinngt god soppa som min man lagat, underbart!
Helgen bjuder inte på så mycket, hemma-lördag med plugg och jobb-söndag med mer plugg. Det blir lagom.
Ska återgå till mina försök att få in ringsignaler i telefonen. Har man lyckats en gång borde man väl lyckas igen?

Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg ♥

2011-11-11 @ 22:51:06
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0