20111113

Idag är det pappas dag, alla pappors dag. Eller pappersdag?
Jag har varit i bassängen från 9 imorse till 13.30 på eftermiddagen. Självklart med pauser men vilket russin jag var när jag kom upp. Det har varit riktigt roligt att vara assistent på simskolan så det gör jag gärna om.
Och Tintin i 3D som vi såg igår var riktigt bra, verkligen sevärd. Och 3D var skithäftigt! För att inte tala om att min man är det bästa sällskapet man kan tänka sig på en bio, eller varsomhelst. Han är bäst.
Nu ska jag försöka få igång min hjärna med kaffe och godis och försöka plugga lite, prov imorgon!

Kommentarer
Postat av: bea

cool header :) !

Är allt bra med dig nu efter helgen, peppad inför en ny vecka :D ?!

Kram på dig

2011-11-14 @ 09:06:13
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0