20111114

Provet kändes bra, helt okej faktiskt. Det kunde säkert gått bättre också men jag vet att det kunde gått sämre också.
Jag fattar inte varför jag inte kan trycka enter och hoppa över en rad? Vad är det för fel? Tänkte byta design när jag har ork och tid så det kanske är något jag har knappat in där som är helt fel. Det är otroligt störande. Som här, här vill jag trycka enter och hoppa över en bit men det går inte. Allt hamnar precis nedanför allt annat. Orka.
Sitter och drömmer mig bort bland kläder, igen. När jag skickade efter från Nelly blev det poncho, brallor och en väska på rea. Nästa gång funderar jag på skinnbrallor för det är vansinnigt hett både till vardag och fest. Ska bara hitta ett par snygga.


Dessa är från H&M men jag gillar inte dragkedjan på fickorna i fram utan jag vill ha ett par som vanliga jeans, fast i skinn alltså, utan dragkedjor för det vet jag att jag kommer störa mig på.
Jag vill helt enkelt byta ut hela min garderob, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

God morgon :) hoppas du får en bra dag

2011-11-15 @ 05:59:38
URL: http://stockholmtomarbella.com
Postat av: Bea

Okej :D !

JA jag är superpepp för den här veckan, ska försöka att träna alla mina pass för har kommit upp i en högre grupp :) !! Tränar du någon specifik sport :) ?

2011-11-15 @ 17:43:19
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: PROJECT MAFFIA

svar: tack så hemskt mycket!



/katarina gladun.

2011-11-15 @ 17:46:57
URL: http://projectmaffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0