20111115

Här sitter jag i soffan med kaffe, igen. Men idag har jag nya kläder.
Var och hämtade det jag beställde från Nelly förut och har provat och funderat och det jag har kommit fram till är att jag tänker behålla allt. Det värsta är bara att jag är sugen på mer men nu blir det inget mer. Jag har i garderoben så det räcker och blir över.
Idag har jag skrivit ännu en av de uppgifter som skulle in på svenskan och jag är nöjd. Imorgon ska jag hårdgranska tidningen och skriva en insändare, inte till tidningen men till skolan. Frågan är om jag inte ska ta tag i gårdagens tidning och fundera ut något där.
Förhoppningsvis kan jag unna er ett litet kort på ett par riktigt snygga brallor och en fräsch poncho imorgon.



Sen tänkte jag tipsa om mina vänners bloggar. Karolina är en fantastisk människa och hon har en blogg där hon skriver om allt möjligt, sin vardag med skola och allt vad det innebär och lite annat smått och gott. Kika in här!
Och Elin, eller Älin, är också en fantastisk människa. Hon är ute på äventyr i hela världen så kika in och läs om hennes senaste upptåg under vatten eller på land här! Ibland lägger hon upp makalösa bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0