20111116

Ville bara meddela alla att idag är en bra dag. Känner mig ungefär 100 kg lättare idag jämfört med igår.

På fredag fyller min mormor år och hon ska få ett kort på posten. Dagens teknik är fantastisk så jag och min man skickar ett via nätet med ett foto vi tagit. På Postens hemsida kan man skicka sånt här för ynka 15 kronor. Hoppas att hon blir glad! Förhoppningsvis kommer det fram på fredag om jag skickar idag. Och såhär ser kortet ut!



Hon blir nog glad min lilla mormor.

Nu: plugg, plugg, plugg.
Sen: Grey's Anatomy.

Kommentarer
Postat av: PROJECT MAFFIA

åh va fint! grattis i förskott till henne!

2011-11-17 @ 18:03:53
URL: http://projectmaffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0