20111118

Förresten, jag tror att jag har kommit på vad jag vill ha bloggen till.
Vad tror ni om att jag lägger ut lite inspiration och motivation?
Roliga saker man kan göra och bra anledningar att ta sig upp ur sängen på morgonen.
Kanske lite pyssel och inredning när jag hittar något jag gillar.

Jag vet att det finns massa sånt men jag hoppas kunna göra min egen grej av det hela.
Låter det som en bra idé? 

Här kommer en liten titt på ett fantastiskt kök som finns i Alingsås.
Hittade det på hemnet förut och jag bara älskar det, enkelt, stilrent men det kan bli så personligt med små medel!



Kommentarer
Postat av: Danja

Ja absolut! Det får du gärna göra :D.

2011-11-19 @ 00:55:39
URL: http://danyas.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej jaa men jag gillar den mycket i alla fall :D ! Har du några planer till helgen, händer det något kul :)??



KRam BEa :)

2011-11-19 @ 07:54:41
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0