20111121

Jag har precis skrivit klart två uppgifter till skolan så nu ska jag bara plugga lite bokrecension och naturkunskap och sen är jag klar för idag. Men jag ska nog läsa igenom naturen två gånger.

Jo, jag sa ju att jag skulle hitta på lite roliga saker man kan göra och lite motivation och här kommer en fin kombination av båda. Gissar på att det är många fler än jag som har så mycket annat i huvudet att vi glömmer ta hand om utsidan av huvudet. Idag siktar vi in oss på ansiktet och gör en ansiktsmask för len och väldoftande hy! Jag vill varapå topp på fredag när jag ska bort. 
Såhär gör vi: Blanda ihop lite vaniljyoghurt, kaffe, honung och olivolja i en skål. Man får ta lite efter tycke och känsla men börja med en knapp matsked av varje. Kladda in hela ansiktet i geggan och låt verka ca 10 min och SIMSALABIM "baby-stjärt-ansikte"




ps. Jag tror att jag får paket på posten idag, en liten väska kanske? ds.




Är sugen på en tee med detta trycket, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0