I'm not who you think. Not who I think.

Tittar på hallen varje gång jag går förbi och ibland går jag förbi bara för att titta. Jag tycker verkligen att det är så fint, jag är så nöjd.


Vi har hittat vad vi ska ha på väggen över tidningsstället också men den tänker jag inte visa förrän den kommer på plats. Min man fick vara med och bestämma väggdekorationen så han blir lite nöjd. Men jag säger inte vad det är!


Tänkte dock att jag ska fixa ljus där på fredag. Ska ju till storstaden på fredag och då ska jag leta lite och köpa en ljusslinga på Lagerhouse och pilla in där på något sätt så det lyser fint. Tänkte försöka dölja de där rören som inte är så vansinnigt snygga men som förhoppningsvis kan bli snyggare.



Nu ska jag måla mina naglar och ladda, ladda, ladda för resten av veckan.
Förresten, jag är lite "möss-galen" och här är en jag har svårt att motstå. Kanske, kanske, kan stå emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0