Long time, no see.

Jag har inte kunnat eller orkat blogga i helgen. Min underbara man och jag bestämde oss för att åka 20 mil och hälsa på min fantastiska mormor och där hade jag inte en tanke på bloggen. Det har varit så härligt men lite kallt i blåsten.



I fredags var jag på möte och det gick precis så som jag ville. Det bådar gott inför framtiden! Har ingen lust att berätta hela historien och tänker inte berätta fortsättningen heller. Inte förrän det är klart iallafall, kanske då, när det är klart, kanske.



Idag ska jag plugga. Plugga, plugga, plugga! Har redan varit i skolan och fått gjort lite nytta men nu ska jag skriva en utredande uppsats, en muntlig presentation och tvinga in all naturkunskap i min lilla hjärna.

Så, på med glasögonen och sätt igång!
(Ska bara käka lite först... Och koka lite kaffe. Men sen sätter jag igång. På riktigt)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0