There’s a lot to be said and to be done today

Försöker plugga men jag kommer fortfarande inte på något. Har skrivit tre olika inledningar men ingen blir sådär klockren som jag vill ha den.


Sen kom jag på en sak. Jag har aldrig riktigt berättat om vem jag är här, men bloggen har jag haft ett tag. Så här kommer jag!

Jag heter Amanda och är 22 år (23 i mars). Min stora dröm är att bli målare och det har varit ett långt och krävande projekt att komma dit. Efter flera månaders velande och krångel har jag nu kommit så nära att jag nästan kan ta på drömmen men jag vill inte göra det om det skulle skita sig igen. Just nu pluggar jag lite extra kurser på komvux för att ha något att göra och jobbar lite extra på ett par ställen. 
Intressen har jag väl inga direkt men självklart är inredning, pyssel, mode och mer pyssel alltid intressant. 

Det är jag, jag är vanlig, knäpp och kär. Mer än så får ni inte! Moahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0