Hard work

Jag är på jobbet, har rast och känner mig nere. Mår egentligen på samma sätt som jag gjort hela hösten och det grämer mig. Man kan ju inte gå runt och må grått i flera månader?

Ja, jag mår grått. Ett tillstånd som kan drabba så gott som alla och jag definierat helt på egen hand. Symtomen lyder; man känner sig förtvivlad, vilsen och någonstans ganska hopplös och värdelös på jordens yta. Det känns som om man inte fyller minsta funktion här. Man har väldigt nära till gråt och kan som jag börja lipa när det bara blir en knut på skosnöret. Man är arg och irriterad på den där världen där man inte tycker att man hör hemma och man tycker så vansinnigt synd om sig själv dagarna i ända. That's my life at the moment!

Må grått - en blandning av förtvivlan , hopplöshet , gråt , ilska och självömkan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0