Plastic fantastic

Här ligger jag när jag egentligen borde göra annat. Jo, för jag ligger i soffan iförd raggisar stickade av mormor och tittar på fel hockeymatch samtidigt som jag smäller bubbelplast så jag har ont i fingrarna.

Bubbelplasten fick jag igår i ett paket som äntligen kom. Beställde diverse smink från elf i början av förra månaden och igår kom det nagellack, mineralprodukter, läppstift och annat smått och gott packat i massor av bubbelplast. Och jag har lärt mig genom åren att bubbelplast inte är något att spara på så jag smäller det helt enkelt.
Fick lite ångest förut också. Klickade runt lite på min sida med distanskurserna och insåg att jag kunde börjat för längesen. Irriterande att jag inte bara klickade runt tills jag hittade det jag ville hitta. Bestämde dock att jag ska göra klart första uppgiften så snart som möjligt, helst innan helgen, även om den inte ska vara inne förrän nästa fredag för att ligga före och ha bra tid till kompletteringar (om det nu blir några) men det ska nog ordna sig. Känner mig dock inte så pepp just nu. Inte pepp alls. Men imorgon ska jag ge mig på skiten och se vad jag kan skriva om flodkulturerna. Ska bara läsa 57 sidor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0