We will get better

Nytt år, nya möjligheter. Jag bara hoppas att detta året kan bli som jag vill ha det. Jag vill komma någonstans och inte bara springa runt här som ett spöke. Det är just det jag har gjort, sprungit runt helt tom, fram och tillbaka men inte fått gjort något. Jag är så trött. Jag blir trött på dagen bara jag tänker på det. Usch. 

Men så sitter man här igen och tänker på dagarna som gått och de som kommer och jag kände all motivation och all glädje pysa ut genom öronen på två sekunder. Jag är så trött, så trött.



Jag har ingen energi och när jag fick fram papprena från NTI och insåg att jag tydligen ska läsa 250 poäng på 12 veckor och köpa böcker för ca 1600 kr som jag bara kommer använda i 12 veckor ville jag bara gå och lägga mig och gråta. Jag vet inte om jag fixar detta nu. Detta är inte min dröm, detta är inte det jag vill göra. HELVETE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0