You know my name, not my story

Vissa dagar är värre än andra och denna dagen är bättre än den förra. Jag tänker fixa detta. Jag tänker inte ge upp. Jag ska bara göra det. Jag ska, ska, ska! Det var bara detta jag ville säga. Don't worry, it gets better. 

Imorgon börjar jag rensa bort julpyntet lite pö om pö i mina "plugg-pauser". Ska skriva klart inlämningen som ska in på fredag så jag kan börja med nästa och på så vis slippa stressa. Det kan hålla ett tag och det ska jag nog vara glad för. Jag kan inte stressa. När jag blir stressad stänger jag av, helt. Hjärnan hänger inte med så det är nog bäst för mig att jag planerar mitt studerande nu. För det är mycket, väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0